Selasa, 8 Mei 2012

LUAHAN..

Assalamualaikum,,,slmt tghari.. :-)


Ingin luahkan prasaan ini xde sape sudi mndgr, ingin bercerita xde sape d sisi, ingin mnangis xde sape nk bg pinjam bahu, nk meraung nnti org ckp gila bayang lak,,,hhmmm ape la nseb bdn kan..

Cinta?? ni smua sbb cinta..pdhl cinta pd mnusia ni umpama setitik air dilaut jika dbndingkan dgn cinta pd Allah yg seluas ocean..tp knpkah diri ini slalu mnjdi hamba cinta yg kita blum pasti samada cinta i2 sjti @ tidak, yg blum pasti dpt mnggembirakan kedua ibubapa kita, dan blum pasti diredhai oleh Nya..

Semua org boleh menidakkan ssuatu prkra dgn mulut, boleh mnidakkan kesedihan dgn riak wajah,,tp smua org xmampu utk mnipu n mnidakkan dgn hati... Kegembiraan boleh dkongsi tp sy xmampu nk kngsi rahsia dan ksedihan dgn org len...

Mmg pedih bila tahu diri dipermainkan, mmg pahit utk ditelan,, mnum air kosong 10 glas pun, xcnfirm lepas... :p hoho mmm...

Lagi pedih bila kita tahu ade org ke-3 dlm hbungan, smemangnye kte perempuan tidak ada hak utk mnghalang lelaki.. xmampu utk berbuat ape2..

Dan lagi pedih bila lelaki buat kputusan utk mninggalkan kita krn org ke-3.... Dgn alasan nk mnjga hati org ke-3.. Prasaan ni,sape nk jaga??

Seikhlas hati mncintai, sejujurnye menyayangi... tp tdak dhargai... 6 thun brsama tp kamu bt keputusan seolah-olah sehari bersama.... pernahkah kau fikir betapa hancurnye,leburnye,pecahnye hati ni.... Kaca yg hancur,pecah cuba kamu lekatkan kembali utk mnjadi bentuk asal,,,, xmungkin bercantum,, camtu jgk la prasaan aku....

Betapa ikhlasnye aku, aku perkenalkan kau pda mak aku,, tp bila saat mak aku menerima kau,,, kau pergi tanpa berfikir, tnpa memahami prasaan aku...

Aku berusaha d*** utk kau, aku xg keje cuti sem ni pun sume sbb kau...mcm2 aku bt utk kau... tp kau anggap smua 2 kecik,,, kau xtau ke aku anggp bnda 2 mcm mne.... 

Bercakap pun xde guna, menangis pun xde guna... semuanye musnah... stiap wktu aku pkir sal kau.. tp prnh ke kau pkir sal aku,,wlaupun sesaat??

Sejak kau tggl aku,, hati aku xprnh terbuka utk org laen...wlaupun skit,xprnh terbuka... Segala kenangan aku ngn kau xkan pernah luput dalam ingatan aku...

Lastly, aku mintak maaf dkt org yg cuba rapat ngn aku.. yg cuba nk tarik prhatian aku... waktu skrng ku belum terfikir nk suka sape2,,, byk bnda lg aku nk pkir... 

Mungkin ambil masa yg lama nk sembuh luka ni,,, tp aku akn cuba letak ubat,,,hehe krn aku tahu... stiap ujian yg Allah bg pasti kita boleh hadapinye,,,cuma kna sabar...

Izinkan aku bersendirian bt smentara waktu... izinkan aku hidup dgn dunia aku sndiri....wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan